söndag 10 maj 2009

ÖstraHögstrampet

Idag fick Anita med mig på en cykeltur på en mil. Staren gick bla från Högs Mölla där jag passade på att ta den här bilden när jag väntade på Anita.
Här kommer Anita i full fart!
Vi mellanlandade i Morfars trädgård där vi strosade runt och drack lite kaffe. Hur det gick med tipsrundan fick vi inte veta, tur kanske för det var en hel del gissningar...... Hm lite frågor om Kävlinge kommun(det visste vi inte vi har ju bara bott här sådär en 30 år) Turen var underbar härligt väder och lagom med vind. Jag har aldrig kommit på den vägen vi cyklade men kan tänka mig cykla där igen. Tar kanske med mig Lennart på en cykeltur till Morfars trädgård en söndag!
Cyklar vi kan jag ju inte hanlda så mycket..................... bara vad som får plats i cykelkorgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.