söndag 21 juni 2009

Vad hände sen i veckan?

Som tur var blev jag inte väckt fler dagar(alla bilar gick igång). Onsdagkväll var det dags igen för en ny betongkurs. Denna gång var det Irene även kallad "Dagny" från jobbet som var här med några vänninor. Först åt vi lite mat och efter det var det bara att sätta igång och skapa. Av tre säckar betong blev det bla det här + rabarberblad, tårtor, huvud fågelbad mm...
Anton och Alva har hoppat upp på några stenar i trädgården "för gräsmattan har förvandlats till hav och är fullt med hajar"

Midsommarafton, vilken tur med vädret!!!!!!!!!!!!!! Vi hann precis plocka blommor innan himlen öppnade sig. Se hur det regnet stutsar på badtunnan.

Ikväll har vi varit och firat Ture på Habo Camping missade att fota där också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.