söndag 15 november 2009

Glada badpojkar!!!!

Det blev blött från alla håll när vi var med på invigningen av Tommys "nya leksak" i gårkväll. Och framför allt blev mina fötter rena efter förmiddagens barfotagympa! Det var en riktig härlig avslutning på lördagen trots vädret. Det är nog svårt att förstå att man bara kan tänka sig gå ut i endast badräkt när det regnar, blåser lite och endast några grader varmt. Helt underbart det är bara att ta sig i kragen och springa ut och hoppa i.... Inget att banga för!!!!!!! Hade det varit snö hade man ju kunnat rulla sig i den också, vem vet det blir kanske nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.