lördag 20 februari 2010

Vilket uppvaknande!

Man kan väl inte få ett bättre uppvaknande än att ha blivit mormor och morfar. Tredje gången gillt. Visst är han gullig, synd att det är besöksförbud på KK annars hade i alla fall jag varit där och snusat lite. Dom luktar ju så gott. Men hade det varit vardag så hade jg nog smitit dit i mina vita kläder. Skönt för Linda kanske att få det lite lugnt också, hon behöver vila eftersom det blev akut kejsarsnitt i natt.



På Lindas blogg finns ytterliggare en bild på godingen

PS! Visst har han en Bengtsson näsa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.