torsdag 22 april 2010

Klänningjakt!

Ikväll tog jag med mig Camilla på tjejkväll i Lödde Centrum.
Jag hade provat en fin och ganska så dyr klänning som jag tänkt att ha på bröllopet och till det behövde jag ett smakråd. Så varför inte ta med sig den blivande bruden?
Det blev ingen klänning (synd för ikväll var det 20% på allt i Centrum!
Varför det? Kommentaren var: snygg klänning men jag blev för blek i den. Det stämde nog.......Jag som inte gillar solarium får väl leta vidare....
Men jag kom inte hem tomhänt för det. Det blev lite leksaker till barnbarnen och varsin dammsugargroda till Lennart och Göran!!!!!!(gräddbulle till Camilla och mig som färdkost)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.