måndag 28 oktober 2013

Åter tillbaks till Sverige.

Vilket väder att komma hem till, full storm. Tur att vädergudarna var med oss på Teneriffa där vi var förra veckan. Tur vi kom hem igår, idag hade planet nog inte kunnat landa. Första gången vi var där och bodde i Las Americas på södra delen. Vi besökte vulkanen Tejde som är den tredje största vulkanen på jorden.

 Här var det höga vågor och röd flagg.
 Kunde inte låta bli att ta med dessa fint målade plåttunnor.
Solnedgång vid Playa de las Vistas
 På promenad i La Orotava. En gammal stad med fin arkitektur på norra delen av Teneriffa.
 Utsikt från hotellrummet.

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder, ni ser ut att ha haft det underbart.
    Birgitta :-)

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!

    Vilka fina bilder! Har aldrig varit på Teneriffa, det ser jättefint ut!

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.