onsdag 16 juli 2014

Ystad djurpark

Ett besök i Ystad djurpark hann vi också med på semestern. Denna gång var det Alice och Harrys tur att följa med mormor och morfar. Här studeras det små och stora grisar. I Ystad djurpark har djuren det bra, stora ytor att röra sig på. 


Fika är ju ett måste när man är på utflykt. Pannkakor och god dricka till slank ner i ett nafs.
Hm.. heter det verkligen detta djur kamel? Alice envisas med att det är en kanel! Inte lätt med namn när man bara är tre år.
Sist blev ett dopp i bassängen.

1 kommentar:

  1. Finns det djurpark i Ystad? Jag som växte upp i Skåne och hade ingen aning.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.