söndag 30 augusti 2015

Semester

Hej på er i sommarvärmen!
I år har vi prickat in vår semester precis i rätt tid, varmt och gott. Vi började vår semester med att ta med Anton, Alva och Alice med övernattning i Borlänge , för att sedan fara vidare till Sälen. Först mellanlandade vi på Carl Larsson gården i Sundborn och i Nusnäs.

Vi avslutade semesterveckan i Dalarna med att cykla en del av cykelvasan den 14 augusti i strålande solsken.
 Lite mer vad vi gjort på våran semester kommer kanske i ett annat inlägg, vem vet! Imorgon är det slut på semestern och även slut på semestervädret ser det ut som.

2 kommentarer:

  1. JA, vi fick ju några härliga sommarveckor till slut. SKönt att du fick njuta av din semester då.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så härligt det ser ut och vilken tur med vädret.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.