söndag 9 november 2008

Helg igen!

Idag är det farsdag, Camilla med familj, Malin och farmor var och fikade i förmiddag. Linda och Martin åkte till USA igår. Inte helt fel dom har 25 gr varmt. här är det inte något uteväder precis regn och blåst.
Nu får jag uppdatera sidan lite oftare så att Linda kan kolla vad vi har för oss här på andra sidan atlanten. Anton ville inte följa med hem utan stannade kvar för att leka med morfar. Dom hittade fotbollsspel och coronespel (kanske inte helt rätt stavat)




Nu är jag äntligen ikapp. Igår var
det bad i tunnan, Lars och hans pågar. Petra satt inne i värmen på altanen och tittade på medan vi värmde oss i baljan.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.