onsdag 31 december 2008

Snart nytt år!

Nu när det nästan är slut på året ska man ju minnas det gångna året..... Men strunt i det jag minns bara den sista veckan( kanske inte riktigt sant...) Igår firade mor och far smaragdbröllop. Vi hade överaskningsfest för dom hemma hos oss i lördags.


Gunilla fixade tårtan till kaffet, receptet finns att hitta på nätet.
Tårtan räckte precis till 11 personer


Present till bröllopsparet var denna fina bukett som Ronni och Ing-Marie köpt i Ystad.
Plus en present till som kommer till våren vad det blir får vi se då!!!


Julafton fick vi besök i Dalby av Rudolf och
Tomtemor.



Lillejul var det dags för "julabadet"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.