söndag 15 mars 2009

Allt på en gång!



Detta vin är rekommenderat till kalkon, så då passade det bra att testa det till kalkonetterna i fredags. Det smakade utmärkt! Både vin och kalkonetterna. Är man VIP-kund på Ingelsta Kalkon så får man ju testa det dom tipsar om. I går stannade jag till för att handla ljus hos Bibbis Pil och Betong i Kävlinge. Skulle "bara" handla det "men" det blev "bara" två halsband också! Adressen till smycken finns här. Med på bilden är också en liten dahlia som jag också blev ägare till idag på trädgårdsmässan. Man fick handla 8 dahliaknölar för 100:- så det blev 8 olika sorter! Javisst det blev 2 julrosor också sen fick jag inte handla mer! Synd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.