söndag 26 april 2009

Basebollträ på festen?!!

Det är man inte van vid att använda basebollträ på fest. Detta här kallas "pinjetta" tror jag det är spanskt eller chilenskt. I fredags var det trippelkalas Natalie 2 år, Annica 30 och pappa Cladio 37.
Det var inte så farligt det var barnen som hanterade basebollträt för att slå hål på denna mask som var full med godis.





Hela kalaset gick i Tingelingtecken. Förrutom godis till barnen blev vi bjudna på goda smörgåstårtor och inte mindre än 3 smarriga tårtor. Det är ju klart att det ska vara tre tårtor när det är tre som fyller år. Karins tårta(receptet kommer en annan dag under nybakat), chokladmoussetårta och en annanastårta+nybakade kanelbullar. Annica hade vekligen legat i. Gjort mycket för barnen . Jättegott alltsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.