tisdag 14 april 2009

Nu är det slut på påsken.

Igårkväll var det livegympa på vikenhallen i Furulund, det är en påsktradition som inte får missas en och en halv timmes gympa med fullt ös! Där rök lite av påskmaten?! Det gick bra trots dom hemska skoskaven, skam den som ger sig...................Har luftat fötterna idag!
Och idag är det semester!
Idag bar det av till IKEA och sedan lite sol och fika i Västra hamnen i Malmö hann vi med också. Slöat hela dagen förutom ikväll då var det gympa igen. Får se vad som händer imorgon, ska nog ut i trädgården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.