söndag 30 maj 2010

Bröllopsbilder 29 maj

Lite bilder från igår.
Något väldigt omtalat bland prästerna så gick Camilla och Göran tvärtemot. Det var Lennart som förde fram Camilla till Göran, lite kungligt eller hur?

!
Annorlunda brudvals, vals och vals, kolla golvet det blev inge vals utan ja Lasse Berghagens låt "han tog av sin kavaj mmm
Här håller Linda och Malin tal för sin stora syster och nyblivne svåger.
Paret i mitten ska också gifta sig i sommar. Ups inte med varandra utan det blir två bröllop till!
Här lurar Görans syskon sin blivande svåger att byta om bakom bilen vid kyrka. Dom tvingade av honom finkläderna och sa att det var svensexa!Som tur var det inte det än, han fick byta om igen när dom kom fram
till Bösmöllan. Lättlurad han klädde snällt av och på sig.
 

Toastmaster Trulls hade fullt upp tom fick han rycka ut när Lindas hårdekoration föll i bitar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.