fredag 28 maj 2010

Bröllopsyra!!!!

Nu är det snart dags att åka till Bösmöllan och duka till bröllopet imorgon, nu börjar det kännas lite pirrigt.
Igår var det pyssel här hemma i trädgården vilken fint väder det var bara att klä av sig i solen.
Camilla, Linda B, Vicke, Linda M och jag förståss var ska sleven vara om inte i grytan.
Det veks servetter, gjordes bordsdekorationer, klädde ett hjärta mm också blev det lite tid för fika och mystid med Sixten.
Bakade en paj på Spansk körvel med parmesanost och gräslök helt ok, för de som inte vet hur spansk körvel smakar så har det en god lakrits smak! Man tager vad man haver eller?
Lägger in receptet senare, känns inte riktigt som det finns tid till det nu.
PS Min pågående förkylning försvann så det är bara att pröva!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.