söndag 4 juli 2010

Hemma igen

Jaha då var vi hemma igen efter en veckas semester på Jylland. Lägger in några bilder på Alva och Anton till att börja med mer kommer snart. Bilderna talar väl för sig själv eller? Varför vi var på Jylland? Lennart åkte bort för att fira eller "inte" sin 60-årsdag. Men ack vad han bedrog sig, klockan 7 knackade det på fönstret och in stormade Kerstin, Ronní Gunilla och Tommy och sjöng.... vad gulliga dom var..... sedan blev det skumpa, frukost mmm. Alva största besymmer var. Var ska dessa tokar sova?????
Här prövar Malin och Linda sig på ett hopp i solnedgången inte så tokigt kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.