måndag 12 juli 2010

Tårta på Tårta!.....

Inte bara tårta, vi fick jobba för det . .... I lördags fick Ronni sin 50-års present och det det började med 10-kamp i Saxtorp. Som synses på bilderna så kämpade alla. Vissa saker var svårare än andra men men kul hade vi och "svitta" blev vi(vädergudarna var ju med oss hela dagen).


Tommys skjorta klarade inte påfrestningarna riktigt.

Nästa övning blev ett svalkande dopp i Antons och Alvas pool... Ronni fick låna badskjorts av Göran(jag skippar bilden på Ronni i helfigur)
Efter svalkning och avdammning belv det en tur på Kävlinges Missisippi där vi avnjöt lite kvällsmat och lite gott att dricka.


Kvällen avslutadades med kaffe och tårta, det var vi väl värda efter dagens slit(trevligt slit)
Jag hade tänkt att baka en Komocka tårta eftersom Ronni föder upp kossor. Det blev en komocka men med Lindas handpåläggning så fick den ett finare lock!!!!! (men under finns k......)

Och igår var det tårta igen när vi firade Alvas 4-årsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.