lördag 7 augusti 2010

Trött i fötterna....

Sitter nu i soffan och vilar ut efter en hel eftermiddag i Folkes Park i Malmö. Det var clownfestival Anton och Alva var givetvis med(annars hade vi nog inte kört dit). Anton och Alva belv målade av Pippi Alva blev Tingeling och Anton Batman. Vi hann med en hel del bla  åkte vi pariserhjulet lite utsikt härifrån.

 och var inne i terrariet och hälsade bla på Pippis apa och papegoja!
Som tur var hade vi middagen räddad ikväll vi körde inom Dalby och tänk där stod middagen färdig på bordet. "Gott" Nu sussar alla och snart jag också. Imorgon blir det kanske några besök i någons trädgård http://www.tradgard.org/tusen/index.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.