tisdag 7 september 2010

Alla överlevde?

Ja varför skulle man inte det, det blev inte så farligt(det blev ju ingensvamp). Det blev "kräftmingel" i trädgården före intagningen av kräftor. Eftersom dom lovade fint väder, så varför inte göra förrätten i miniformat. Det skulle ju ätas utan kniv och gaffel. Lite av menyn: minipiroger, mini snittar randiga mackor anjovis rullader, äggröra på miniknäcke med friterade anjovis, köttbullsspett, drumsticks mm. Det var lite meck det skulle räcka till 24 pers. Men hade jag inte gillat laga mat så???? hade det väl blitt nått annat.


Brytbröd till odjuren.
En sista koll innan gästerna kommer in i värmen, det blev trots allt lite kyligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.