söndag 19 september 2010

Helgens aktiviteter....

Helgen började med BFC-fest i fredags på AF, trevligt med lite annorlunda inslag med bla sång och glada skratt. Svårt att förklara.......Fick inga bra bilder!!!

Anton och Alva bestämde sig för att baka en nallekaka som är gjord av olika storlekar av muffinsformar.
Muffinsen är gjorda som vanlig sockerkaka och dekorationen är chokladkräm och lite annat pynt, den fick tom snopp dekorerad av Alva! Här visar dom stolt upp den för mamma.

Kreativa betong söndag
Vilken tur med vädret för nu ösregnar det! Här studerar Gill, Johanna, Ulla, Eva och Irene sina mästerverk.
Det är alltid spännande när formarna ska lossas efter några dagar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.