torsdag 23 juni 2011

Fotbollskväll...

Det var ingen fotbollskväll med MFF utan lagens namn var bla. Arsenal där Anton spelade.
Han och många andra barn har gått på fotbollsskola i två veckor och ikväll var det stor avslutning med inmarsch till musik och sedan var det match. Det gick jättebra och alla fick medalj och diplom
Vi gick tipsrunda och tog lotter, jag vann en vattenflaska, tog lotter för 40 spänn så det blev nog en rätt så dyr vattenflaska.
Hela kvällen avslutades med godisregn. Nu sover nog Anton gott, nästa vecka blir det annat jobb för honom, då kommer han hit och hjälper till att lägga plattor.


Alice och Alva var inte så intresserade av tillställningen. Alva satt med ryggen mot planen och Alice roade sig med "annat"


Vilken tur vi hade med vädret, sol med svarta moln i kanterna!

Avslutar med en trädsårdsbild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.