söndag 26 juni 2011

Vad är det dom väntar på?

Vi väntar bara på att gå in i kyrkan för att få vara med om när Alice ska döpas.
Här undrar nog föräldrarna hur ska det gå i kyrkan med barnen, det gick alldeles utmärkt alla femton barnen skötte sig perfekt.







Anton och Alva hjälps åt att hälla upp vattnet till lillasyster.



Håkan och Maria var gudföräldrar.

Ett försök att ta ett foto av familjen Christensson, som synes inte helt lätt!
Det finns bättre bilder men tyckte denna bild säger en del hur fam. C är!!!



Efter dopet blev det kaffekalas med bullar, kakor och tårta och först i kön var alla barnen med Alva i täten.
Det räckte mer än väl till allesammans, jag fick äran att baka tårtorna tre stycken(det hade räckt med 2) Tur att Lennart fyller år imorgon hmm jag gissar på att han får en ”rosa tårta” om inte Linda kan justera färgen lite. Det får vi se imorgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.