tisdag 20 september 2011

Det blir inte alltid som man tänkt sig.....

Tanken var att jag skulle lägga in bilder från min kamera från i fredags. Men tjuv fick jag, vårt bredband funkar inte. Det får bli blogga från min telefon. Tillbaka till fredagen. Vi som gick ut vårdlinjen 1973 hade en återträff hemma hos mig. Väldigt trevligt och mycket prat det händer en del på 38 år.... Det var inte första gången vi träffades tur var väl det annars hade vi väl inte känt igen varandra! Det blev kalkontappas, gott vin, äppelcheesekake, chokladpaj mm. Fler bilder kommer kanske en annan gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.