söndag 8 januari 2012

Tänka sig...

Att jag helt plötsligt bara såg dessa tunna oljerör. Jag såg något liknande i Stockholm för några år sedan och tyckte dom var för dyra. Men ångrade mig som vanligt och det tycktes inte finnas någon i Skåne som visste vad det var för något. Så när jag var på centrum i Lödde så fann jag dem i butik Gräddelinen.

Här har jag satt dem i mitten och oasis på två sidor om med tulpaner, ranukel, rödlök, lotusfrökapslar och mellan detta klämde jag i vårprimula.

Det bästa med dessa ljusen är att dom brinner ju inte ner som vanliga stearinljus.

Har man inte plats med skålen som tillhör så går det bra att hälla oljan i sk. orkiderör. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.