måndag 23 april 2012

Sura äpplet.....

Det blev ingen bra tid i Skrylle i lördags men det gick betydligt bättre för Linda och Malin. Kändes som om det var betong i benen. Det är bara att bita i det sura äpplet och fortsätta tränaJ. Det var kanske fel att ladda med sushi?
För i sommar har jag och mina systrar anmält oss till Bornholmsmaran som är utdragen på fem dagar, hur det nu har gått till???
Hu vilken utmaning, hoppas att det blir fint väder i alla fall. 

 Efter det bar det av till mina föräldrar för att klippa äppleträd. Upp och ner för en stege och såga, klippa. Träningsvärken satt i armarna och inte i benen dagen efter(tog väl inte ut mig direkt).
Lite utsikt från ovan…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.