fredag 4 januari 2013

Årets första....

Jaha vad ska man nu hitta på att skriva om nu på det nya året...
Det får börja med en liten årskrönika kanske, det blir inga nyårslöfte men kanske några mål i slutet på inlägget. Bara kanske....
Ojdå det var inte lätt när jag kollade alla sparade bilder. 
Men en liten blandning kommer här.
Årets största händelse var nog när Malin och Jakob gifte sig.  

Barnbarnen är med på många bilder, här är myser Anton med Alice och Sixten är på väg till bio med mormor och morfar.





Smaskat på många goda tårtor och annat gott(lite ökat midjemått)



Här njöt vi av solnedgången med musik på Stenbocksvallarna i Barsebäck.
Årets största utmaning var att genomföra Bornholmsmaran! som tur är så är maran utspridd på fem dagar!

 Förrätten på nyårsmenyn "hummer jättegott".
 Det blev en bild på efterätten också på nyår. Värdfolket fastnade inte på bild och det gjorde visst inte huvudrätten heller som bestod av oxfilé. Väldigt gott alltsammans.

Ett besök på Skånes djurpark och High Chapparal har vi också hunnit med.
Ett mål är kanske att inte köpa så många fröer i år eller vad trodde ni? Kanske att inte köpa så många plantor???? Det är nog det sämsta nyårslöftet!!!! Största önskan är få hålla sig frisk och alla nära och kära också förstås
Så det är bara att Njuta av Livet, det går inte i repris!
Ännu en god tårta som vi smaskat på...


Snart är det jul igen.....Ha det kommer väl lite annat emellan också!
Det blev lite gott och blandat allt kan man ju inte ta med. Kika bakåt på bloggen så finns det mera trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.