lördag 23 november 2013

Årets första julutställning

 Än är det inte försent att besöka en som jag tycker är den bästa julutställningen som finns här
klicka på bilden
 Det är en underbar miljö att komma in i. Det är skolans florist elever som har tillverkat alla skapelserna. Massor av blommor, mossa och mycket annat. Bröllopstårtan går inte av för hackor, kanske svårsmält förståss! Två piffiga bröllopsklänningar fanns det också att beskåda.



 Lime frukt med nejlika till julgranen kanske?

 Detta var nog utställningens enda tomte! Gör absolut inget när det var så mycket annat fint att titta på och inspireras av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.