söndag 17 november 2013

Pimpat skelett, trött medarbetare

Ett pimpat skelett blev arrangemanget på årets BFC:s dag. Jag tänkte det passade bra eftersom det står en del skelett och skräpar lite här och där på jobbet. Han fick sitta i en rullstol i aulan och titta på sina "medarbetare".
Ett grafikkort prytt med lite murgröna, ros och rosenstav fick vara en hatt.
Lite andra arrangemang blev det också, ett större och ett något mindre.
 

Det passade att använda lite mer kuriosa "röngten bilder" av äldre modell. Skönt att slippa hänga bilder idag, jag hade nog hängt dem upp och ner!

En sjukhus såpa Livet i vitt var ett trevligt avbrott i föreläsningen.
På kvällen var det fest med mingel, uppträde, dans mm. En lyckad dag från morgon till kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.