söndag 17 augusti 2008

110-årsjubileum på Furulunds Skytteförening

Igår var det fest på skytbanan det började redan kl. 15.00 med tävlingar. Först fick vi skjuta och gissa hur många poäng man fick på 20 skott. Jag gissade helt fel 34 för mycket. Jag är inte med dom tre bästa dom poserar här nedan. Alla fick pris det blev en bok om Kävlinge, keps, penna och en badboll. Efter det var det tipsrunda. Middagen för kvällen var grillad gris med tillbehör "mums".
Martin sjunger Änglahund.
Dans var det också till det lokala livebandet, Fhilip, "lille" Henke och Anders. Så det blev till att
skaka loss på dansgolvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.