tisdag 5 augusti 2008

Nu när man jobbat lite mer än en vecka är det skönt att kunna blicka tillbaks på lite kul semesterbilder.

Lite bilder tagna hos Lolou och Rolf, vi hade lite lekar innan vi käkade. Det var tävling på blodigt allvar!



Vi, barn och barnbarn var också hos mina föräldrar och åt middag, det var fint väder så ungarna kunde leka både stora och små. dom "gamle" fick sitta och titta på!


En dag tog vi (Jag Lennart och Malin) tåget till Köpenhamn och gick längs


Ströget. Bla intog vi en irish inte helt fel.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.