söndag 11 januari 2009

Anton 5 och Göran 40

Festen kan börja, vinet upphällt och drinkarna blandade.


















Födelsegrisarna Anton och Göran





















Man kon roa sig på många sätt, kusinerna och Ebba.














Lite av gästerna,en del tittar bort andra poserar eller bryr sig inte ser det ut som...























Slutet av kvällen blev det underhållning med karoke...här är det Martin, Peter, Paula, Camilla, Malin och Linda. Barnen var också roade av det, men fick knappt någon chans att komma till!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.