tisdag 6 januari 2009

Anton och Avla på övernattning

I fredags efter jobb hämtade vi Anton och Alva. Anton ringde innan på dagen till morfar och undrade när ham kom. Bilen blev välpackad, här är Alva med sin fina väska och Anton håller på att packa upp sin. Till kvällsmat hade dom beställt köttbullar och spagetti. Köttbullarna gick inte hem men spagettin tyckte Alva det var godast att äta med "fingrarna".



Dagen efter var vi nere på dammarna och testade isen med pulkan. Vi hann också med en vandring på "kamelpucklarna" och kolla in miniracer bilarna.









Det var ingen värme precis!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.