söndag 8 februari 2009

Fredagskul och lite till!

Skönt att vara ledig en fredag, med först är det väl lika bra att göra det jag tycker är "dötradigt". nämligen att städa ett ont måste! Det är lika bra att sätta igång! Så ut med mattorna och fram med städgrejorna.
Efter det åkte jag till frissan och kopplade av i några timmar inbakad i folie. Vad tycks om den nya hårfärgen? Inga gråa hår i alla fall! Man hinner mycket på en ledig dag, efter frissan åkte jag och Camilla till Center Syd åt lunch och shoppade lite.
Igår var det betydligt trevligare körde in på Plantagen för att inhandla lite nya ormbunkar men som vanligt blev det lite till bland annat några pelargoniasticklningar.
Nu får det snart vara bra för denna vecka ska bara ner på vikenhallen på Friskis först. Sedan äntligen måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.