söndag 22 februari 2009

Tänk att fylla 100 år på Alla hjärtans dag!

Här är Anna 100 åringen och hennes toastmaster. Anna är min farmors lillasyster. Farmor blev 103, så förhoppningsvis har man ärvt lite av dom generna. Hur bär hon sig åt man kan väl fråga sig? Hon ligger ju inte ligger på latsidan precis. Spelar boccia och dansar lagar all sin mat och pysslar med det mesta. Det bjöds på god smörgåstårta och efter det..
Hemmagjord krokankaka á la Anna plus andra goda kakor som också var "himmabagade" av Annas son och svärdotter.
Och som tack för att vi kom hade Anna målat värmeljus till var och en som kom och grattade ca 90st plus att alla borden var dekorerade med handmålade hjärtljus.

"Synd att inte Karl-Gustav och Silvia kunde komma men dom skickade ett telegram."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.