söndag 14 november 2010

Ingen soppa idag heller......


Jag trodde att Lennart skulle fixa "sköldpaddan"Men han fick bara upp en sjöstjärna eller är det en bläckfisk???Det blir nog till att lägga det projektet på hyllan. Det blev en redig kalkonmiddag(5,2kg)tillagad enligt konstens alla regler (Ingelsta så klart och hjäp av Malin). Med alla tillbehör och till efterrätt en bit tårta och Hannas franska äppelkaka. Nu känns det gott att sträcka ut sig i soffan. Orkar inte gå på söndagsgympan ikväll.

Lite bilder från Ingvar Strands julutställning
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.