söndag 13 mars 2011

Något nytt att satsa på kanske?

Inte utan man vi massor av inspiration på villa och trädgårdsmässan förra helgen.
Något som verkligen var intressant var denna vedeldade ugn till bröd och annat gott.
Lite svårplacerad kanske det går ju inte att ha den inomhus, får väl bli garaget kanske....

Det fanns mycket annat att titta på och givetvis att handla också så händerna var fulla när jag lämnade mässan. Det blev bla fröer, pelargonier, olika sorters sticklingar begonierknölar och dahlior så klart!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.