fredag 4 mars 2011

Väntans tider igen....

Nu väntar vi på barnbarn nummer 5. Bilden är från i söndags på kalaset, Camilla med Harry i famnen, han ser ut att må rigtigt bra. Undra vad det blir? Imorgon är det uträknat till, får väl se hur länge hon får gå över tiden, det hör ju till vanligheterna i våran familj
Nu är det äntligen fredag och ledig dag. Åker nog till hem och villa mässan i Malmö, det är ju även trädgårdsmässa där, det är det jag är mest intresserad av. Man rikigt längtar till lite varmare tider..
Sugen på att testa något från mormor Ellens recept så varför inte testa finska kaffebröd? http://www.spikklubban.se/21535096

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.