söndag 6 mars 2011

Visst är dom fina?

I helgen har det varit full aktivitet, barnabarnen har varit på besök, garagebyggarna har gjort sitt. Fullt hus! Men vilket härligt väder vi som inte arbetade kunde sitta ute och njuta av vårsolen. Det bjöds bla på surdegsbröd med honung och semlor. recepten finns här http://www.spikklubban.se/21535067

Sixten var mest intresserad av att gräva i sandlådan och hälla ut vatten från alla hinkar och kaffepannor.
Harry har nu blivit 6 veckor, vi försökte få homon att le lite inte helt lätt att få med på bild, blir nog nån annan gång.

Anton och Alva hittade dessa "gamla hattar" och var tvungna att prova också, gick till och med med på att posera framför kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.