lördag 14 maj 2011

Dopdags för Nellie...

Idag var det Nellies tur att döpas. Dopet var i Kävlinge gamla kyrka, en fin liten kyrka som passar utmärkt till både dop och bröllop. Efteråt fick vi avnjuta denna tårta, karins tårta plus lite annat smått och gått.Fotogalleri från dopet i kyrkan.
Näskusinerna Alva och Natalie fann varandra direkt och passade på att rasta av sig efter att ha suttit stilla i kyrkan.




Alica somnade tryggt i morbror Martins famn.

Harry stod nog för dagens bästa bild, tagen mitt i en gäspning.

Finns morfar i närheten är det ingen annan som duger för Sixten!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.