onsdag 20 juli 2011

Choklad?

Nu har chokladblomman kommit lite högre upp, den har en ljuvlig doft av choklad så missa inte att doppa näsan i blomman och dra in.......
Inte utan att man blir sugen....
Bordet som jag gjorde i betong blev en pidestal istället(hade lite otur när jag mätte armeringsjärnen) Men vad gör det det blev bra så här också tillsammans med agapanthusen. Framför alltsammans är ett papprör som jag fyllde med betong och tryckte i en bambufackla och i botten ett armeringjärn att sätta i marken så den står stadigt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.