söndag 24 juli 2011

Kalas igen!

Gott bröd och mycket mer bjöds det på när Clara, Carina och Tommy firade sina födelsedagar. Det var grillat, olika sorters sallader, hemagjord likör och jordgubbsmarshmallows och myckat annat gott. Men vad mer kan man vänta sig när en del av gänget går på skola i Grythyttan och sommarjobbar på Sofiero. Receptet på brödet fick jag med mig hem och det kommer jag nog att baka framöver"himla gott" Som sagt så var det massor av mat men så var vi också över 30 pers...


Här är två av födelsegrisarna, Tommy och Clara



När kvällen var sen...

så varför inte följa med morfar och kolla in Tommys traktor.

Allt för att inte somna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.