måndag 25 juli 2011

Regniga söndag.....

Varför sitta hemma och deppa? Vi passade på att besöka två privata trädgårdar som hade öppnat sina trädgårdar igår. Man kan ju säga att dom hade gjort sig bättre i solsken! Det var faktiskt uppehåll på Linderödsåsen där vi befann oss (endast fint duggregn).
Fick några bilder se nedan....
Vi hadde även bestämt att vi skulle pröva kantarelllycka med Sixten m. familj. Det blev väl kantareller till en macka! Man får vara glad för det lilla.....
Fika blev det under en stor bok och smak av några hallon och ett ynka blåbär.






1 kommentar:

  1. Kantarellerna räckte faktiskt till två väldigt mumsiga mackor :-) Nästa gång hittar vi fler :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.