lördag 24 november 2012

Bio och lite till.

 Idag när Sixtens föräldrar var på fest, åkte vi på bio och såg Grodan boll och Kalle stropp. Det var lite svårt att hålla Sixten vaken i bilen, han var inte trött "bara blinkade lite" när jag försökte hålla honom vaken!
 Popcorn var ett måste, den var ingen som somnade denna gången på bio......
 Sedan var det full ös här hemma, först kom Alva och Alice på besök och sedan kom Harry och busade med Sixten. Båda ska göra samma saker här ritas det på för fullt.
 Precis lika intressant som på bio är det nästan att få titta på film på Malins mobiltelefonen. Jag  frågade Sixten vad han ville göra imorgon. Svaret blev att han och morfar skulle meka med bilar. Hm.. jag som trodde jag fick hjälp med att baka lussebullar!

1 kommentar:

  1. Så roligt att få rå om sina barnbarn. Hoppas han tröttnar på att meka med bilen och hjälper till med lussebaket istället.
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.