fredag 9 november 2012

Första julutställningen.

Så var årets första julutställning avklarad. Det blev ett besök i Oxie på Ingvars Strands blomsterskola. Det är eleverna som har fixat med utställningen. Det är alltid trevligt att komma dit. En väldig vacker miljö. Mycket av materialen kommer från naturen.

 Lite av dagens tema var klädda stolar och omkullvälta stolar fanns också lite överallt. "fiffigt"
 Här har en moraklocka fått magen klädd med julstjärnor!
 Denna dukning och alla amaryllis var väldigt tjusigt, även om de hängde upp och ner.




 Lite mer som hänger upp och ner!

 Alva var tvungen att prova dessa fina stolar som var utsnidade i trä.

1 kommentar:

  1. Vilka härliga arrangemang eleverna visade där i Oxie.
    Ja det är alltid roligt att ta sig en titt där.
    Att få lite inspiration är inte dumt.
    Kram Gerda

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.