söndag 18 november 2012

Dekoration på 4,20 m....

I fredags var vår klinik på föreläsningar i aulan. Jag fick i uppdrag att dekorera bordet som var 4,20x0,70 och att det skulle vara höstfärger. Det blev BFC i mossa, 2 stora arrangemang i ändarna på bordet, löv, äpplen, barr, lärkgrenar och kottar utspridda på bordet plus massor av värmeljus.



  

Temat för i år var forskning och utveckling, intressanta föreläsare som hade en kvart på sig var, så det blev en del. Lite underhållning fick vi också. Otur att jag glömde kameran så det fick bli bilder med mobilkameran. Lite svårt att se helheten, men det syns lite på denna bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.