söndag 2 december 2012

1:a advent


I år blev det en enkel variant av adventsljusstake eller bricka kanske man kan säga. Vi har haft lite annat för oss i helgen, varit i Göteborg. Det blev en tur till Haga när vi kom upp igår och på kvällen ett besök på Liseberg. Kameran hade jag med men det var för kallt att ta av sig handskarna för att fotografera. Mycket trevligt att titta på och mycket folk som var ute särskilt på kvällen. På vägen hem idag så styrde vi inom Ullared och shoppade lite. Det blev dessa ljus som blev perfekt till mormors glasbricka och pyntade med lite trollhassel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.