onsdag 19 december 2012

Ojuligt....uppdgrag.

I veckan som gick hade vi två som gick i pension på jobbet,  Mona och Ulla. Jag fick i uppdrag att göra några bordsdekorationer. Färgerna skulle vara i gult och blått och som tur är har jag en bra blomsterhandlare i närheten, EMI-blommor. Jag beställde blommor i dessa färger, lite spännande för när jag hämtade dem så visste jag inte vad det blev! Det blev gula rosor och blå anemoner plus galaxiblad och brudslöja. Det blev två fat ett lite mindre och ett lite större båda med ljushållare.



Bordsdekorationerna till småborden blev enklare, vinglas med en ros i varje utom två glas som var lite större med både rosor, anemoner och en ranka med murgröna.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.