torsdag 27 juni 2013

Semesterdags

Äntligen semester och inte har vi vädergudarna med oss precis... 
Vi får drömma oss tillbaks till vår semestertripp som gick till Pilar de la Horrada i Spanien. Vi var där i början på maj och fick uppleva en behaglig sommarvecka. Utsikten är från lägenheten"havsutsikt"

   
 Var tvungen att ta några foto på platan träden, gillar de vackra stammarna. Blir kanske för stort att ha i trädgården!
 Några goda öl slank det ner på denna irländska pub också testade vi fish and chips också. Hmm ingen hit precis! Är inte så förtjust i friterat så kanske därför.....

1 kommentar:

  1. Hoppas att du får många soliga, sköna dagar på din semester.
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.