lördag 8 juni 2013

Sista vilan...

Nu har det gått ett tag sedan sist, det har inte hunnits med så mycket med bloggandet. En av anledningen är att min far har gått bort, efter ett långt och innehållsrikt liv. Han blev 90 år så han har fått vara med länge och vi har fått ha honom länge. Han har ju funnits hos oss alltid. Inte så konstigt att han lämnat ett tomrum efter sig. Nedanför finns det några bilder på en krans från barnen, ett hjärta från barnbarnen och en bil från barnbarnsbarnen. Temat som synes var bilar eftersom det har varit hans yrke och hobby långt efter pensionen.
 


Livet går vidare som tur är och nu är man igång igen med allt möjligt, student, High Caparral, utflykter mm. Mer om detta kommer i senare inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.