måndag 17 juni 2013

Turen gick vidare till....

När vi tröttnat på att titta på älgar så åkte vi vidare till slutmålet High Chaparral. Det var barnbarnens födelsedagspresent från mormor och morfar. Avla som fyller år i juli fick sin present i förskott! Det var fullt ös hela dagen. Viktigt var det förståss att ha full utrustning. Här åker vi tåg till Mexico....
Bröderna Dalton och Lucky Look ställde snällt upp på att fotograferas efter föreställningen.



Mest spännande var nog westernshowen.

Efter två intensiva dagar var det skönt att vila trötta fötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.